trešdiena, 2012. gada 21. novembris

Kad sapņi.. nav tikai sapņi

Jau kopš atceros sevi no bērnības, vienmēr esmu mācējusi savos sapņos ieviest to, ko man vajadzēja lai paslēptos no tām  būtnēm, kas mani vajāja, tagad jau saprotu, ka enerģijām, kuras  mani vajāja bērnībā, bija manas karmas sekas, bet ne par to ir stāsts.  Jau bērnībā iemācījos pamosties un apzināti aiziet gulēt uz vietu, kur ir droši, labi,  mani pasargā un ieskauj kosmisko māju enerģija un plūsma. Šī prasme  laika gaitā kļuva par manu drošo salu, īpaši brīžos, kad vajadzēja atbalstu un palīdzību, īpaši tādu, kādu man zemes cilvēki nevarēja sniegt - vai ari es nebiju gatava to pieņemt,  vai  arī vienkārši  gribēju izgulēties pēc smagas un piesātinātas dienas. Pēdējā gada laikā, kad enerģijas gan ir kļuvušas aktīvākas un  vairāk attīrošas man šis laiks ir bijis vairāk ar  prieku un cerībām saistits, jo vairāk  atbrīvojās, harmonizējās  pasaule kurā atrodos  jo vieglāk ir sapņot dabīgi, nedodoties uz  drošo enerģiju vietu, bet labprāt paklīstot arī zemes slāņos un līmeņos, veidojot dabīgo saskarsmi ar cilvēkiem.
Tad kad mēs guļam, mēs nemaz neguļama, drīzāk mūsu fiziskais instruments, dabīgais uztvērējs smadzenes atpūšas  restartējas pirms jaunas dienas sākuma, bieži vien tāpēc daudzi cilvēki neatceras savu sapņus, jo vini izvēlās vienkārši atpūsties, vai kārtot tādus aspektus, kādu viņu apziņas līmeņi negrib uztvert, vai kuri vienkārši viņiem nav jāuztver.
Bet daudzi no mums var gūt atbildes savos sapņos. nesen paliecinājos  lai arī cik absurdi un sākumā  savadi neliktos sapni kuros ceļojam, tie mums var sniegt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem  jo viņi ir kā atslēgu saišķi - tikai durvis mums ir jāpiemeklē pašiem, analizējot, ļaujoties intuīcijai un izpētei.
Nakti atpakaļ lūdzu savam augstākajam Es,  kādas personas augstākajam Es, kuru jau mēnesi regulāri redzu un vēroju ceļojumos, lai tie palīdz un paskaidro , kāpēc tieši tā, jo šie sapņi - bija izteikti ceļojumi, ar  izteiktiem reāliem notikumiem, kurus noteikti varētu pārbaudīt, ja vien man būtu kontakts fiziskā līmenī ar so otru cilvēku. Kā rezultātā es nokļuvu interesantā ceļojumā - sapnī, kur šis cilvēks, mani veda - tās bija vina dzīvēs, kurās mums ir bijusi saskarsme, visās šajās dzīvēs, es esmu viņu atraidījusi un nesekojusi viņam, noliedzot viņa svarīgumu, skaistumu, pareizumu, dēl savām iekšējām problēmām un bailēm. Tas pamostoties man deva vielu pārdomām, kas aizveda mani uz pavisam citām durvīm nekā likas, kā jau teicu, atslēgas ir tik dažādas, ka brīžiem pat ceļojums ko uzsākam beidzās pavisam citur, nekā bijām cerējuši, jutuši vai domājuši. Galu galā es aizdomājos par savu dzimtu un dzimtas enerģijām, ar to protams pastrādājot un gūstot paris atbildes, kuras man bija aktuālākas šai tagadnei.
Īpaši pateicīga jūtos šī cilvēka augstākajam Es jo es jūtu ka mūsu ceļojumi un saskarsme turpināsies, ar nepacietību gaidu nākamo ceļojumu - kad tas bus? to es vel nezinu, jo ļaušu lai augstākais Es ievieš savu korekciju, bet zinu  vienu, ka tas būs patiesi piemērots un laikā.
Šo rakstot izjūtu bezgalīgu pateicību un mīlestību pret sevi, pret viņu un  māti zemi. Šeit ir brīnumaini un skaisti, gan tās redzamajā, gan neredzamajā daļā.
Daudzi no jums šobrīd domā, kā es varu atšķirt prāta atpūtināšanas programmu, no ceļojuma, atbilde ir veinkarša un arī sarežģīta - intuīcija, sirds sajuta un plūsma palīdz to apzināties un saprast, kā ari, katra atklāsme sajos ceļojumos ved uz tagadnes situāciju harmonizāciju, tā ir reāli pielietojama, es skaidri  esmu pārliecinājusies  ka nekas nenotiek tāpat vien, arī ceļošana, pat ja tā notiek sapnī.
Atcerieties, ka dažreiz sapnis, ir atslēga uz zemapziņas, visuma atbildēm - uzticieties savai intuīcijai un riskējiet! 
Augstākais Es atbild uz visiem uzdotajiem jautājumiem, pat ja tam ir vajadzīgs laiks, citi cilvēki, absurdas un savādās situācijas  bet ticiet, ka savas atbildes jūs vienmēr ieraudzīsit un sajutīsit!
Saņemiet savas atslēgas, ticiet man, piemērotas durvis kuras ar tām atslēgt atradīsies..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru