piektdiena, 2012. gada 7. decembris

Sarežģītie mirkļi un risinājumi

 šajā  laikā, kad jūtami visapkārt virmo emocijas, domas, sajūtas, kas arvien vairāk daudzus izsit no komforta zonas, ir ļoti  jauks un dziedinošs instruments  ar kuru sadarboties var katrs, kas vien to vēlās, tieši tāpēc izdomāju, ka jāpadalās ar to arī jums mīļie lasītāji :)

Jūtami šis brīvdienas daudziem no jums radīts pamatīgu "sapurināšanu" esiet uz to gatavi, ar prieku un mīlestību pieņemiet visu to, kas ienāk tagadnē, pilnīgi patiesi un bez bailēm, tad jūsu "sapurināšana" būs  par svētību jums un jūsu evolūcijai.  Vēlāk, uzrakstīšu savu skatījumu par ši mēneša enerģijām  bet šobrīd iepazīstaties ar visuma mīlestības instrumentu

Oranži – zeltainais stars

Šis patiesās gaismas, mīlestības un atdzimšanas stars ir brīnumains instruments, kas sniedz palīdzību brīžos, kad liekās, kad ir ļoti slikti un situācijas, notikumi un emocijas, traucē izpausties, būt sev piemērotā harmoniskā laukā. Šis stars kas caurstrāvo visu dzīvo un esošo, no visuma dzīlēm nes Dievišķo dzirksti, kas izgaismo pat pašas negatīvākās, destruktīvākas situācijas, šī stara enerģija ir instruments mums visiem, ar kuru visums dāsni dalās, aicinot uzdrīkstēties, iepazīties, ar ši stara enerģiju.
Katrai no Gaismas un Mīlestības stariem ir sava Dieviškā apziņa, viņa kluži kā izpaustā Dievišķā būtnē  sniedz savu roku un uzrunā mūs, tajos brīžos, kad ir nepieciešama palīdzība un atbalsts, bet tāpat kā ar jebkuru Dievišķu būtni, arī ar šo staru ir jāiemācās sadarboties, saskarties un vienoties kupejā sadarbības plūsmā uz tik ilgu laiku, cik katram mums tas ir nepieciešams.  Tāpēc pirms saskaries ar šo staru, atrodi mieru, kaut uz mirkli,  fokusējoties uz sava avota tīrību  kas gluži kā ziedošs dārzs uzplaukst tavā realitātē, veidojot visapkārt harmoniskas un vieglas plūsmas, esi savā pirmavota dārzā un izbaudi savu esību tīrajā Dievišķajā enerģijā – kas esi Tu pats.
Izsaki savu sirds nodomu, ļaujot lai sirds mīlestība iet kopā ar šo nodomu :”Mans patiesais Pirmavot, Mans patiesais augstākais Es, Mani patiesie skolotāji, eņģeli un atbalsta grupa, es lūdzu jūsu klātbūtni manā realitātē  kurā es esmu un atrodos  jau šobrīd, veltot man iespēju sadzirdēt manu intuīciju, sirds impulsus un apzināties savu spēka klātbūtni. Es lūdzu uz sadarbības plūsmu patieso Gaismas un Mīlestības Oranži- Zeltaino staru, caur tādu frekvenci, plūsmu, ātrumu  kāda man ir piemērota un nepieciešama, jau šobrīd  es dodu atļauju lai mūsu sadarbība norit tādā līmenī, kāds man ir patiesi piemērots un harmonisks. Es ielaižu šo staru savā dzīvē  lūdzot  līdzsvarot, dziedināt, izkausēt ( ..šeit varam likt situāciju, kas ir radījusi mums stresu vai negatīvas sajūtas) patiesi piemēroti un samērīgi atjaunojot manu Radošo dzirksti, Mīlestības spēku un Prāta līdzsvaru esot šajā fiziskajā veidolā, ar vārdu ( savs vārds). Es lūdzu Oranži – Zeltainā stara Eņģeļus  ienākt manā dzīvē, manā tagadnes laukā, plūsma, palīdzot  man apzināties un pieņemt tās piemērotās pārmaiņas, kas ienāk manā dzīvē, jau tagad samērīgi, harmoniski un viegli. Es pateicos, mīlu un pieņemu sevi  šajās pārmaiņās un ļauju tām noritēt pēc iespējas harmoniskāk, vieglāk, samerīgak, ar mana pirmavota ieceri  esot manā fiziskajā veidolā uz patiesās planētas zeme.Lūdzu lai ši sadarbība ar Oranži- Zeltaino staru norit tik ilgi, cik man ta sir piemēroti, bet pēc tam, es to atlaižu izjūtot pateicību, mīlestību  mieru, kas visuresoš manā dzīvē ļauj tai būt patiesā plūsmā, viegluma un priekā.”
Izveidojot saikni ar šo staru, varēsit sajust, kā viņš iekļaujas jūsu realitātē  izgaismojot un harmonizējot to, aicinot jums rast iekšēju mieru un līdzsvaru, attīrot gan prātu, gan jūtas – veidojot dziedinošu lauku, kurā spēsit sevi atjaunot.

šī mūziciņa man saistās ar šī stara enerģijām!

vari  aplūkot manā youtube kanālā! http://youtu.be/GeYXkcku0xE

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru