piektdiena, 2013. gada 11. janvāris

Dāvana un dāvinātājs

Ilgi te neesmu neko rakstījusi, bet tas tikai tāpēc, ka nebija īsti laika, ritms un plūsma ir paātrinājusies  tas liek arī aktīvāk rīkoties, ka arī,  aktīva atpūta - neko nedarot, ir brīžiem lielākā atrumā nekā darīšanas mirkli, bet ne par to šoreiz, jo katram šogad izpaudās tas, ko viņš ir radījis un vēlējies - īpaši izgaismojot to, ko viņš ir vēlējies, pat ja tā ir bijusi zemapziņas vēlme.
Nesen nosvinot  savu dzimšanas dienu, es saņemu paris konvertiņus  dāvanā  un nopriecājos, jo tieši gribēju  sen nopirkt kādu smaržu, kas man īpaši iet pie sirds, bet ir nesamērīgi dārga, tā nu  es priecīgi pasūtot ļavos prieka un gaidīšanas plūsmai. Šodien atnāca zina no DHL ka jābrauc atmuitot - hmm, nodomāju, jo  parasti, mana karma sakārto visu harmoniskāk, bet lai cik tas nebūtu dīvaini, šajā  dienā es īpaši jutu, ka tas, kas saistās ar šo  dāvanu  - nav mana karma, nav manas situācijas un visas tās bremzes, kas gaidījās  ceļā,  sākot ar pieturas sajaukšanu ( kā rezultātā man tika ziemīga pastaiga ) kā ari  ilgo gaidīšanu, kuru pārtrauca tikai  afirmacija manā prātā - kur uzrunāju Latvijas valsts muitas egregoru un logosu, kā rezultāta viens no darbiniekiem atmodās un pēkšņi mani pieņema (  secināju ka muitā ir īsta zen gaisotne- visi vienaldzīgiem- ta meditatīviem skatieniem klīst pa telpu, izvairoties no lodziņu zonas, tad kāds atmostas un pieņem kādu cilvēku, bet tad atkal "ieiet sevī" un klīšana turpinās, atvainojos, protams,  varbūt pie vainas ir piektdienas diena un vakara puse!)  protams,  visu samaksājot un izdarot,  laiks kad varēja kājam aiziet līdz DHL  un paku izņemt bija pagājis ( labi ,ka tā, jo brist  pa kupenām un maldīties pa tumsu laikam nav prāta darbs) katrā šajā procesa daļā es jutu spēcīgi  svešu karmu - svešus notikumus, svešus  karmas spēlētājus un salīdzinot visas "veiksmes"  un arī atbalsta punktus,  tie līdzinājās to personu dzīves plūsmai. Tad es aizdomājos, ka dāvanas tiešām  nav tikai dāvanas,  jo ceļš kā pie viņām tiek ietver paša dāvainātaja karmu un uztveri, plūsmu un iespējas, tas ir kā savdabīgs atspulgs, ko mēs pieņemam  kā papildus pieredzi, šajā sakarā aizdomājos, ka mirklī kad notiek dāvināšana mes šo saikni noslēdzam, ja vien  nepiesaistam konkrēto lietu,  ko sajā gadījumā par naudu nopērku es  - pie tiem cilvēkiem, kas to dāvināja.
Katrā ziņā dāvanu jautājums nav tik vienkāršs kā izskatījās sākumā.
Un nepārprotiet, es nedomāju  ka šie cilvēki ir slikti vai kaut ko negatīvu man vēloši, vienkārši  savas lietas ir saprotamas, risināmas un viņas notiek dabiski ( savs sliktums nespiež) katrā gadojumā, man tas deva iespēju aizdomāties, kā šī enerģijas un spoguļošanas pieredze norit.

1 komentārs: