piektdiena, 2013. gada 1. marts

Esi tas, kas esi, dari to kas vislabāk patīk!

Ir pagājis kāds laiks, patiesībā jau ļoti ilgs laiks, ka neesmu par neko runājusi, patiesībā šis laiks bija vajadzīgs lai man būtu par ko runāt, rakstīt un domāt. Ir notikušas pārmaiņas, tās visi un ikviens jūt savā dzīvē, ja ir izvēlējies just un būt par to, kas tu patiesībā esi, jau tagad, savā  realitāte, savā plūsmā, savā frekvencē un sadarbības līmenī kuru tu izpēti un kuru izpēta tie tavi sadarbības partneri, cilvēki, kuri ir uz viena viļņa ar tevi un tavu izpausmes skatījumu, plūsmu.
Katram no mums ir nepieciešams noķert savu patieso izpausmes plūsmu, kaut mazliet, aizķerot to aiz astes,  pētot - ieraugot ka šajā izpausmes  līmenī ir vel citi cilvēki, kuri tieši tāpat ka tu pēti un mēģini saprast, kā tālāk rīkoties, kā virzīties, tieši tāpēc ir svarīgi un manuprāt nepieciešams atrast līdzīgi domājošos, cilvēku grupu ar kuru ir patīkami  piemēroti un harmoniski pavadīt savu izaugsmes ceļu un plūsmu, kas ir dabīga un piemērota, draudzīga un patiesa. Tas atbalstīs un dos spēku pārvarēt karmiskas un sadzīviski - karmiskas nepatikšanas un kreņķus, kā ari dos iedvesmu rīkoties, virzīties tālāk.
Šādu grupu es esmu izveidojusi Tērbatas 5 -10 Fonda"Smalkā pasaule"  radošajās telpās, kur katru pirmdienu un ceturdienu mēs savācamies lai strādātu ar sevi,  izietu tās meditācijas- nodarbības ko es vadu, bet galvenokārt arī tāpēc, lai veidotu patiesu un īstu komunikāciju, starp cilvēkiem, kas nebaidās un neizpilda garīguma dogmas, jo lieliski apzinās, ka garīgs cilvēks ir patiess, dzīvs, brīvs un ar patiesam emocijām, jūtām apveltīts cilvēks, kas nebaidās šīs jūtas paust, jo izprot, ka arī jūtu izpauzšana dod rezonansi ar pasauli, palīdzot otram ieraudzīt tās svarīgās lietas, kas ir patiesi nepieciešamas un aktuālas.
Es patiesi priecājos, ka tie, kas atrod ceļu uz "Smalkās pasaules" radošajiem meditāciju - nodarbību vakariem kļūst atvērtāki un brīvāki, saskarsmē ar sevi un pasauli, izprotot, ka garīgums ir katra sirdīs, dvēselē un  rīcībā - kā mēs izpaužamies  mazajās, ikdienišķajās lietās, tas ir patiess un spilgts izgaismojot savu dzīvi tas liek mums visiem būt patiesākiem, radīt patiesāku un harmoniskāku rezonanses lauku savā realitātē, izprotot  mijiedarbības, plūsmas, kas ar mums norisinās.
Aicinu arī jūs atrast savu atbalsta vietu, grupu, domubiedru grupu, jūs esat mīli gaidīti ari pie mums uz nodarbībām, bet ja sirds uzrunā kur citur - ejiet tur, jo pats svarīgākais ir sajust, sadzirdēt savas Dvēseles impulsus, kas mūs aizved tieši uz to pieredzi, atbalstu kur mums ir šobrīd  jābūt. Bet arī  nevajag badīties un domāt, ka  neesam pietiekami labi, vai izglītoti vai zinoši lai būtu tur, kur vēlamies but ( bieži vien esmu to dzirdējusi cilvēkos, jo viņos vel ir ilūzija, ka viņi nevar mainīt savu realitāti paši caur meditācijām vai afirmācijām, kas protams ir ilūzija, jo to var katrs, kas vien to vēlas un galvenais arī  dara), jo tā tas nav, ja reiz  ir radies šāds impulss tad arī tam ir sava nozīme un nepieciešamība, katrs impulss  izstarojas un tam ir pamats.
Ir vēlme iedrošināt citus uz aktīvāku rīcību,  lai  viss tas labais, kas ir sapņu līmenī, beidzot tiek realizēts arī šeit uz zemes, jo tāds ir mūsu zemes uzdevums, iziet pieredzes, izdzīvot mūsu  mērķus kaislīgi, dzirkstoši un viegli!
šajā laikā,ka jau minēju, ari es daudz ko pārdomāju, esmu nonākusi pie secinājuma, ka beidzot varu mazliet klasificēt to ar ko nodarbojos, kas ir tas mans darbs,  mans sirds impulss un mīlestība, ko izpaužu caur savu darbu, tā ir Garīgā iedvesmošana, caur gaišredzības, gaišzinības instrumentu praktisku pielietošanu, caur smalko saskarsmi ar eņģeliem, augstāko Es, lai iemācītu kā izdziedināt, līdzsvarot un harmonizēt savu dzīvi, bet dzīvi kopumā, kas  izpausta fiziskā plānā, iemācot radīt savas dzīves pašizdziedināšanos.
Ilgi šis formulējums man nāca, jo īsti dziedināšana tāda pirmatnēja izpausmē mani jau sen neinteresēja, bet vēlme palīdzet, informēt un darīt to ko es vislabāk māku-veidot smalko saskarsmi, ekstrasensorika un māka konsultēt cilvēkus, viņu sarežģītajos jautājumos  tomēr manī palika, tā nu pamazām un gada gaitā veidojās šī sajūta,  kas beidzot ir uzplaukusi, pamazām un vienmērīgi, kopā ar jaukajiem "Individuālā saruna ar eņģeļiem " pasākumiem,  kas ir manas sirds lolojums, jo tieši šī patstāvīgā saskarsme ar eņģeliem un augstāko Es, man ir parādījusi, kas man vislabāk padodas un arī vislabāk patik, vismaz šajā mana dzīves posmā.

Novēlu arī sev un savā dzīvē atrast visu to, kas patiesi patīk, ieiet tajā un īstenot savas ieceres, tāpēc ka tas ir visdabiskākais un labākais ko darīt, jo tu tā velies un sajūti, ka tev to vajag!

Ar mīlestību
Ilze



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru