trešdiena, 2013. gada 4. decembris

Par izvēlēm, vai tās ir patiesi mūsu

Māka izvēlēties, tā ir mācība, ko mēs apgūstam visu mūžu.



Skatoties uz cilvēkiem, notikumiem, plūsmām, gan manā gan citu dzīvēs, esmu ievērojusi interesantu likumsakarību, kad mēs  bieži vien  esam pakļauti ārējiem procesiem, sistēmu impulsiem, kuri daudzviet izlemj mūsu vietā. Tie rada izvēles mūsu vietā, traucē mums pieņemt savas izvēles, vai ari, rada māņus, kuri ir tik vilinoši, tik vienkārši, ka uz tiem „uzķeramies” lai justos labāk, kaut uz mirkli, saņemtu atbalstu un rastu prieku pēc smagas darba dienas, pēc grūtām izvēlēm.
Cilvēkiem ir svarīgs sabiedrības atbalsts, tas ir dabīgi, bet tas ir viens no instrumentiem caur kuriem ar mums manipulē – sistēmas, organizācijas un tie, kas mums māca, kas mums ir vajadzīgs un kas nav. Bieži vien mūsu personīgā izvēle ir nosacīta, jo mēs paši ar sev iedvesmu domu, sajūtu, iekšējo velmi, vai pat kompleksu esam magnetizējuši šīs izvēles, šo virzību, devuši tai zaļo gaismu un izbaudām tā sekas pilnā apjomā. Šajā  eiro ieviešanas laikā veltīju savu uzmanību uz
 naudu un pārpilnību, tā ir gana redzama sfēra, lai to analizētu un ieklausītos gan sevī, gan ieraudzītu citos interesantus rīcības, uzvedības  modeļus. Bieži vien notiek tā, ka cilvēki mēdz „žmiegties” par sīkumiem, vai arī par tām lietam, kas viņu dzīvēs patiesi ir aktuālas  un nepieciešamas, kas var sekmēt viņu dzīvi, karjeru, personīgo izaugsmi,
 bet ir gatavi izmest savu naudu, ieguldīt to tur, kas viņiem nav aktuāls, vai ari, ir tikai nosacīti otrais vai pat trešais vai desmitais skatoties to pēc patiesas lietderības. Šī tēma man likās īpaši interesanta, lai to pētītu, jo kas gan mums liek tā negribēt to, kas mums ir harmonisks, bet gribēt to, kas varbūt mums kaut kā pastarpināti noderēs?
Kas ir tie impulsi, kurus mēs noliedzam tad, kad neiegūstam, neapmeklējam tās nodarbības, nepieņemam tās iespējas, kuras mums visums sniedz, bet tā vietā  ieguldām savu naudu ( savu paša izpausto enerģiju, kas ir naudas enerģija) tam, kas var atnākt tāpat un tūlīt, kas rada šo ilūziju, ka tas, kas mums ir patiesi vajadzīgs, nav mūsu naudas vērts?
Kas rada šo sakāpināto vajadzību un interesi par to, kas varbūt mums pat nav īsti nepieciešams? Esmu sapratusi, ka bieži vien visas šis likumsakarības saliekas uz mūsu apziņas un zemapziņas nosacījumu pamata, kad mēs kā ieprogrammētas skudriņas tiecamies pēc tā, kas mums ir ieprogrammēts , caur mūsu iekšējiem un ārējiem kompleksiem, traumām, blokiem, ar kuriem piesedzoties tēlojam lomas, kas mums nav lietderīgas, bet turpinām viņās „dzīvoties” un būt, jo savādāk mēs „izleksim” no paša radītajiem rāmjiem, kas jau ir pretruna un uzbrukums mūsu zemapziņai, kas rada trauksmi tiem, kuriem ir šāda problēma, arī tagad, kad to pieminu, kad lasāt šo rakstu. Šī sakāpinātā traumatiskā pieredze, pievelk mūsu dzīvēs izvēles, kas bieži vien mums ir lieks pieturas punkts, kas nerada emocionālā „sāta sajūtu” bet bieži vien rada tukšumu, kad nopirktais un iegūtais stāv mūsu priekš neizmantots, nelietots un bez vajadzības, bet prieka un piesātinājuma.
Es uzskatu, ka šo traumatisko pieredzi, kas lika mums visiem noticēt, ka mums vajag to ko  patiesi nevajag, ir iespējams pabeigt, izbeigt – pasakot sev „Pietiek! Es esmu tā vērta, lai izvēlētos savas izvēles, sev lietderīgas, harmoniskas izvēles, kas rada man prieku, ievirza mani manā  patiesā ceļā!”  jo vairāk mēs paši sev pateiksim pietiek, sasparosimies un izvēlēsimies to, kas mums ir patiesi aktuāls un nepieciešams, ko mēs jūtam ar sirdi, bet par ko šaubāmies,  jo vieglāk, tu apturēsi un izrausi sevi no cikla, kas tevī rada izsīkumu. Tā būs iespēja uzlūkot savu realitāti brīvi,  iespēja sakārtot to iekšējo traumu, kas lika aizpildīt tukšumu ar tikpat tukšiem notikumiem, lietam, virzībām,  tajā mirklī tu sajutīsi gandarījumu, ka tomēr tu vari, tu izvēlies un beidzot atgūsti virzības, veselīgas kontroles grožus, kas neliek klīst tālāk no sevis, bet uzdrošināties ieraudzīt sevi, savus patiesos mērķus, izvēles un virzības.

Iedvesmai, pāris afirmacijas, kas radīs ievirzi:

Es jau tagad, iemācos pieņemt sev labvēlīgus lēmumus
Es jau tagad, pieņemu savus dvēseles impulsus, sadzirdu tos, ielaižu tos savā dzīvē un realitātē
Es jau tagad, atļauju sev ieraudzīt to, kas ir patiesi svarīgs priekš manis un  manas dzīves, pieņemot to
Es jau tagad, harmonizēju savu izpratni, rīcību un plūsmu, ļaujot sev pieņemt visu to  man patiesi vajadzīgo, ko pasaule man var sniegt, veselīgi un harmoniski.
Es jau tagad, atļauju lai sargeņģelis sagatavo manu ceļu, lai es māku pielietot un izmantot savu naudu un pārpilnību man piemērotā un harmoniskā veidā
Es jau tagad, cienu savu naudas un pārpilnības plūsmu,
Es jau tagad, māku izmantot savu naudu un pārpilnību priekš savas dzīves radīšanas, pieņemt to, kas man ir patiesi vajadzīgs
Es jau tagad, pārstāju slēpties aiz traumām, dziedinot un atjaunojot veselīgu naudas plūsmu savā dzīvē, izvēloties sev vajadzīgas izvēles.

Es dzīvoju savā tagadnē, harmoniski un piemēroti.


1 komentārs:

  1. Vairāk par šo tēmu arī jaunajā praktiskajā seminārā!
    Tuvojās gada noslēgums, bet arī ļoti svarīgs cikls, mēs atvadāmies no lata un ieejam sadarbībā ar eiro, kas mums var būt nopietns pagrieziens, iespēja, gan emociju līmenī, gan apzināšanās līmenī ieiet jaunā gultnē, jaunā sadarbībā ar naudu un pārpilnību kopumā.

    Tāpēc es aicinu pievienoties uz šo naudas- pārpilnības praktisko semināru

    8.Decembrī no pulksten 12:20 -17:00

    „Nauda un pārpilnība jaunā gultnē”


    Šajā praktiskajā seminārā strādāsim ar :


    Afirmāciju tehniku, meditāciju un eņģeļu dziedniecību, caur kuru izskatīsim šādus jautājumus.


    Kā naudas enerģija mainās līdz ar ieiešanu eiro zonā

    Kā harmonizēties ar eiro un saņemt visas iespējas, kas caur to var ienākt mūsu dzīvēs

    Kā līdzsvaroties ar visām valstīm, kas ir eiro zonā, tieši naudas un pārpilnības līmeni, lai izvairītos no negatīvām , nepiemērotām pieredzēm un ierobežojumiem, ko caur eiro ieviešanu varam saņemt uz mūsu naudas kanāliem.

    Kā noņemt ierobežojumus no naudas, pārpilnības, radošuma plūsmas, ļaujot tai ieiet piemērotā gultnē un evolucionēt.

    Sadarbība ar pārpilnības eņģeļiem un sava naudas un pārpilnības lauka aktivācija, līdzsvarošana un harmonizācija.

    Psiholoģisko bloku dziedināšana, noņemšana, kas vel traucē sadarboties ar naudu piemērotā gultnē un veidā, kurš ir ārpus ciešanām un trūkuma.


    Ko mēs vel darīsim?


    Būs diskusijas, iespēja izmantot krāsu un kristālu minerālu dziedinošo spēku, lai sakārtotu savu zemapziņu un enerģijas lauku.

    Caur eņģeļu krāsu terapiju dziedināsim savu naudas plūsmu.

    Jūs saņemsiet arī materiālus ar afirmacijām, kurus varēsit izmantot pēc semināra, lai turpinātu dziedināt un uzlabot savu naudas un pārpilnības plūsmu.


    Līdzi ņemt: siltas zeķes, krāsainos zīmuļus, ko kopējai pusdienu pauzei ( tēju, kafiju, cepumus, bulciņas nodrošinu).

    Nodarbību vada: Reiki meistare, ekstrasense, eņģeļu terapeite Ilze Līkuma


    Dalība: 17ls dāvājums, vai pēc vienošanās

    Tikšanās vieta: Tērbatas 5- 10 ( ilze.likuma@gmail.com http://www.smalkapasaule.lv tel. 26364439 )

    AtbildētDzēst