pirmdiena, 2013. gada 2. decembris

Sieviete-Dieviete un olimpa iekarošana


Sieviete ir kā zemes māte, kā Dieviete, kā brīnums, kā radītāja, kā seksualitātes un grācijas avots, kā spēks, kas izceļ no dzīlēm un piedod impulsu.


Sievietes- Dievietes manī radās impulss aizdomāties par sievišķību un sievišķo enerģiju, par šo visvairāk  apspriesto ,bet arī visvairāk pārprasto tēmu, kas skar  visa vecuma  sievietes, arī vīriešus, kuriem ir jāreaģē uz mūsu sievišķību un sievišķo enerģiju.
No sabiedrības viedokļa sievišķība ir bijusi celta Olimpā jau kopš senseniem laikiem, tā ir bijusi vadlīnija, kā skaitums, grācija un dzirkstošs prieks - dzīves svētki, kuri nekad nebeidzās, jo mums sievietēm nav paredzēts būt  noskumušam, nogurušām un vienkārši cilvēkiem, jo mēs esam
dievietes, tā mums to saka, mēs piekrītam , mēs cenšamies, meklējam , darām, smaidam, bet bieži vien attopamies vienas pašas, jo mūsu smaidus un dievišķību nenovērtē, vai nepamana, tad mēs cenšamies atkal un atkal, līdz nolaižam rokas, viļamies savā sievišķībā un grācijā, noliekam to tālākā plauktā un paziņojam ka nu mēs varam ja ne vismaz sievišķīgi, tad spēcīgi varam iekarot to sasodīto Olimpu, uzliekot savus nosacījumus, ieņemot vīrišķo lomu sabiedrībā - lai tikai pārstātu vilties,lai iekarotu tos, kas radīja šo dievišķo ilūziju, vismaz mūsuprāt tas palīdzēs atjaunot savu traumēto Es un sievišķību, paziņojot , ka mēs varam būt tādi  sievišķi vīrišķie hibrīdi, vai arī sievietes, kas slēpjas aiz vīrišķā maskas, klusi pie sevis lūdzot lai kāds ierauga viņas sievišķību, jo tad, pienāks brīdis, ka viņa varēs būt tā graciozā, maiga un patiesi Dievišķīgā.
Skatoties uz Latviju, šāds traumatisks sievišķais aspekts ir ļoti daudzām sievietēm,  jo tas  ir radis no pārprastas sievišķības, no pārprasta Sievišķi - Dievišķā principa, kas savukārt mums sievietēm traucē ieiet savā sievišķībā, unikalitāte.
Sievišķā enerģija tā pirmām kārtam ir tā enerģija ko mēs esam saņēmuši no sevis un tikai tad no mātes un sabiedrības, tāpēc ir jāatceras, kā tad īsti bija, kad veidojās mūsu sievišķā izpratne, kur mēs guvām mūsu dzīves vadlīnijas un vai tiešam ir nepieciešams pārvērsties par vīrieti sievišķā veidolā lai izcīnītu savas dabas dotās tiesības būt laimīgai un būt sievietei.
Bieži vien es dzirdu, kā sievietes runā, ka ir palicis maz vīriešu, kas var atbalstīt viņu patieso sievišķību, bet viens no galvenajiem iemesliem ir tāds, ka viņi jau nezin ko atbalstīt,  viņu priekšā nostājas popkultūras radīta dieviete, viņi nezin ko ar to iesākt, kā uz to reaģēt, viņi patiesi vēlās būt vīrieši, bet vai mēs ļaujam viņiem par tādiem būt?
Kaut kas nostrādā mūsos un mēs cenšamies iederēties sabiedrības radītajā tēlā, mēs baidāmies neiederēties un palaist garām savu patieso un vienīgo mīlestību, nepamanot, ka esam palaiduši garām pašu lielāko no mīlestībām - mīlestību uz sevi un sevis pieņemšanu, sava Es apzināšanos un caur šo principu mēs varēsim iziet uz sievišķību, bet tikai un vienīgi savu un unikālo, savu Dievišķību, iekarot savu Olimpu neiztriecot no tā vīriešus.
Jāpiemin, ka vīrišķā enerģija ir arī mūsos, tāpēc raidot viltus un nepatiesus impulsus vīriešiem apkārt mums, mēs neredzam ,kā atņemam sev iespēju izveidot kontaktu ar savu vīrišķo enerģiju un pielietot to savas dzīves radīšanā . Mums būtu jāmācās neieejot vīrišķajā aspekta pilnīgi un patoloģiski, sadarboties ar savu iekšējo vīrieti, samīļot, pieņemt, apskaut to un uzdrīkstēties lai tavs iekšējais vīrietis var iznest tavu sievišķību, patiesā Es radīto sievišķību, tās izpausmes, tā atvieglojot tavu ceļu uz tavu sievišķo izpausmi un enerģiju. Tad kad mēs sievietes  rādīsim patiesi savējo Es  - sievišķību  tad arī vīrieši, kas mums ir paredzēti varēs to ieraudzīt, novērtēt un pieņemt, arī tad, ja mēs nebūsim vienmēr  perfektas, jo visums mīl unikalitāti,  perfekts eksistē mainībā un plūsmā. Es aicinu uzdrošināties ieiet dialogā ar savu Es, savu sievišķību un uzdrīkstēties to izpaust, uzdrīkstēties būt par sevi, tāpat , kā es aicinu  sevi ievirzīt caur eņģeļisko aspektu palīdzību, caur sargeņģeļi un sievišķības eņģeļiem.

Šeit pāris vārdi - afirmācijas iedvesmai 

Es jau tagad iemācos sadarboties ar savu patieso Sievišķību un Sievišķo enerģiju manī, manā dzīvē un realitātē.
Es iemīlu savu iekšējo vīrieti, es to pieņemu, es ļauju tam būt un man palīdzēt tā ka man tas ir piemēroti un harmoniski.
Es jau tagad pārstāju tēlot citu radīto, tai skaitā popkultūras radīto sievišķo Dievišķo, bet pievēršos patiesi manam sievišķajam Dievišķajam aspektam un plūsmai.
Es jau tagad atļauju sadarboties ar savu Es, pieņemot visu to palīdzību, kas man var nākt no manis un mana patiesuma.
Es jau tagad ielaižu manā dzīvē piemērotas sievietes un vīriešus, kas man var palīdzēt attīstīt un izpaust savu patieso sievišķību
Es jau tagad caur savu sievišķo izstaroju patiesus impulsus, ļaujot lai man harmoniski vīrieši ienāk manā dzīvē un attiecībās.
Es jau tagad atļauju sev būt par patiesu sievieti, izmantojot savu sievišķo enerģiju sev piemērotā un harmoniskā veidā.
Es jau tagad aktivēju un radu savu sievišķās enerģijas platformu un esmu uz tās
Es jau tagad pieņemu savu sargeņģeļu un sievišķības veicinošo eņģeļu atbalstu un ielaižu to manā dzīvē, izpausmē, attiecībās.


Lai mums izdodas iekarot savu  Olimpu, caur savu sievišķību!
Ilze Līkuma

1 komentārs:

  1. Sadarbība ar savu sievišķo enerģiju un sievišķību tā ir iespēja radīt lauku, kurā var pievilkties harmoniskas attiecības un mīlestība, šajā lauka veiksmīgā radīšana ir nepieciešams būt patiesai pret sevi un savu tagadni, savienojoties ar savu sievišķo pirmavotu.

    Tāpēc aicinu pievienoties 5.Decembrī uz vakara nodarbību 18:15

    „Sievišķais spēks un sievišķība”



    šajā nodarbībā meditācijā Tev būs iespēja līdzsvarot savu sadarbību ar savu sievišķo avotu, pirmsākumu, dziedinot savu sievišķību un to magnētu, kas pievelk tavā dzīvē attiecības, mīlestību un saskarsmi caur sievišķo aspektu.

    Šī meditācija ir laba iespēja, lai atjaunotu saskarsmi ar sevi, iemācītos izstarot patiesus sievišķīgus impulsus un pieņemt patiesu atbalstu, ielaižot attiecības tavā dzīvē, kuras tev ir harmoniskas.



    Dalība: 5ls dāvājums, vai pēc vienošanās



    Tikšanās vieta: Tērbatas 5 -10 ( smalkapasaule.lv vairāk informācijas un pieteikties zvanot tel. 26364439 vai rakstot ilze.likuma@gmail.com )

    AtbildētDzēst