piektdiena, 2014. gada 14. marts

Doma virza enerģiju! Jā!


Doma virza enerģiju.
Tam piekrīt  vairākums cilvēku, bet kad tiem sāk stāstīt kā to domu izmantot savā labā, tas pats vairākums saskatās un nobīstas, ka kāds no viņiem visiem noticēs, tam, ka patiesi viņi ir gatavi mainīt savu dzīvi, cilvēki nobīstas, paslēpjas aiz ironijas, sarkasma maskas un jūtās ietīti mīkstajā ilūzijā par laimīgo sabiedrību.
Tā tad, es jautāšu vel reizīti-  Doma virza enerģiju?
Vai tu atbildēsi – Jā?

Ja tā, tad tālākās pārdomas ir domātas Tev, ja nē, turpini saskatīties  un gaidīt, kad kāds drosmīgais paņems tevi aiz rokas un ievedīs tavā virzībā, bet es atklāšu noslēpumu, ja tu to negribēsi, neviens tevi nekur neievedies, ja nu vienīgi kādā sektā, vai citā līdzvērtīgā vietā.
Tas, ko es saku tev var likties mazliet skarbi, kaut ari nav skarbi – tas ir sapurinoši, gluži kā vasaras lietus, tu izmirksti, bet esi pēc tam apmierināts un harmonisks, tava diena ir sapurināta, nu ko sākam dzīvot pa jaunam, pa savam un savā veidā!
Doma ir brīnumaina plūsma, tā ir atslēga, kā dieva dota atslēga uz tavu zemapziņu, psihisko enerģiju un prāta lauku, kurš modelē situācijas, kuras tu izdzīvo, situācijas ir iespējams modelēt dažādi,  gan caur jutām, gan caur prātu, bet visefektīvākais ir šo divu iespēju kombinācija, bet arī ar noteikumu, ja tu jūties gana spēcīgs lai justu un virzītu savu domu, nepazaudējot sevi šajā visā.
Tāpēc šoreiz parunāsim par Domu,  pliku, skaidru, saprotamu domu,  sākot ar sevi – kā tu sevi uztver, kādas ir tavas domas par sevi – savu dzīvi, savu darbu, savu saskarsmi, uzraksti ko domā un sāc analizēt, saprast, ja tu domā šādi, tad viss tas ko tu domā tiek ieguldīts caur darbību – darīšanu- dzīvošanu tavā dzīves plūsmā, viss tas kur tu sevi pazemini, to tu ieliec šajā aspektā un pastiprini, jo ir tāda lieta kā došanas un ņemšanas plūsma, kura visumā nosaka jebkuru ieguldīšanu un jebkuru saņemšanu. Ko sēsi, to pļausi! Tas tā darbojās, pat ja tu netici garīgumam, visumam, jebkam citam, kas nav materiāls – tu esi tas, kas savā dzīves plūsmā iesēj vārdus, domas, sajūtas, protams, tas nav tik „pliki” ir arī pievelkoši un atgrūduši faktori, eņģeļi, smalko plānu būtnes un enerģijas, karma, kas to visu pastiprina, vai ari, gluži otrādāk apslāpē, tas viss notiek, bet ir arī šī tava doma, kas gluži kā bākuguns, to visu pievelk vai atgrūž, tavs radīšanas instruments.
Doma ietekmē matēriju, darbība- rīcība rada rezultātu, savienojot šos instrumentus mēs iegūstam plūsmu – kurā esam, rīkojamies, dzīvojam, mūsu materiālo realitāti, caur kuru tiek formēta tava realitāte.
Viss tas, kas ir starp tevi un tavu mērķi kļūst redzams, tāpēc bieži vien sanāk atkāpties, bet es iesaku virzīties tālāk, bet gan sev piemērotā evolūcijas plūsmā, tad būs vieglāk, ja vien ir vēlme pēc viegluma.

Afirmācijas vārdi iedvesmai...

Es jau tagad apzinos, ka mana doma un rīcība ir man veselīga un piemērota.
Es jau tagad ļauju lai mana doma ir saskaņā ar manu dievišķo – dvēseli
Es jau tagad pieļauju, ka mans pasaules skatījums ir elastīgs un piemērots katram manas dzīves mirklim, man šajos mirkļos esot un to izdzīvojot.
Es jau tagad veidoju veselīgu sadarbību ar savu Es un Sargeņgeļi, kurš mani virza un ievirza vajadzīgā gultnē, plūsmā un virzībā.
Es jau tagad pieņemu sevi un savu realitāti, ļaujot tai būt jau tagad vislabākai, veselīgākai un harmoniskākai tieši priekš manis.

Ar prieku
Ilze Līkuma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru