trešdiena, 2014. gada 26. marts

Dzīvo tā, lai nenožēlotu

 Dzīvo tā, lai nenožēlotu
Izpaud sevi tā, lai tev nebūtu svarīgi vai tevi sapratīs



Tas ir šīs mana laika tēmas, šis gan ir mūžīgās tēmas, pirms manis un pēc manis tās būs aktuālas, bet šobrid, savā Tagadnē es tās izdzīvoju. šajā mirklī aizdomājos, kāpēc tik maz rakstu šajā blogā, kaut arī manī ir tik daudz domu, pārdomu un sajūtu, ko es labprāt izklāstītu, pastāstītu, padalītos - tikai tāpēc, ka tā gribās un to varu, bet tā vietā es to nedaru.
Sapratu, ka man traucēja vēlme, ka lai tas, ko rakstu tiktu saprasts, kas patiesībā arī ir mans traucēklis, vēlme iemācit ir mans traucēklis, lai veselīgi padalītos ar to  kas ir manī. Es apzinos, ka neko nevar iemācīt un iedot, var tikai izpaust, izklāstīt un prezentēt, bet tad iejaucās cilvēcīgais svarīgums, kurš tagad tiek likts pie vietas! :) Šī vēlme pēc iespējas saprotamāk pasniegt to ko vēlos pateikt, lai tas būtu lietderīgi - lietojams, bieži vien nojauc visu rakstīšanas burvību, prieku un gandarījumu, jo es  caur intelektuāli- enerģētisko līmeni caurlaižu tik daudz varbūtību par to , kā katrs vārds ir jāpasniedz, ka tas vairāk līdzinās programmai , nevis vārdam.
Nu ko! Jāsāk mainīties, kā jau man teica šis ir pārmainu mēnesis, laika mēnesis, kad mēs vainu mākam izmantot sev iedoto laiku, nebaidoties virzāmies uz priekšu vai ari nē.
Es gribu izmantot man doto laiku, izdzīvojot savu dzīvi sev piemēroti un skaisti, caur sev veselīgu laiku un laika izpausmi un kustību, kas ne vienmēr nozīmē ātri vai lēni, bet tā, kā vēlos, pa savam, pa dievišķam, pa cilvēcīgo :)
Tie kas vel nezin, nu labi, es to īpaši neafišēju, bet katru mēnesi ir ieviesusies tāda tradīcija, ka mēs tie, kas vēlas ar sevi strādāt,  savācamies uz īpašiem semināriem, kur es skatos enerģētisko prognozi šim mēnesim,  kas ir no 20 datuma līdz 20 datumam, īsti nezinu kā un kāpēc tā ieviesās, ka tieši šāds man skaitās enerģētiskais mēnesis, bet tā ir ieviesies. Tad kad tiek apskatītas galvenās lietas un prognozes, caur afirmacijām, diskusiju un veselīgu sadarbību tiek sagatavoti ceļi, iespējas, lai šīs lietas varētu veselīgāk sakārtoties, tā radot sev veselīgu iespēju gultni, esot sagatavoti iespējām, jo tā informācija kas nāk no sargeņģeļiem  ir īpaši noderīga, arī man, jo ari man tas ir jaunums, kas atnāk katru mēnesi. ( ja Tu lasi un Tev gribās pievienoties šādos pasākumos, atraksti man ilze.likuma@gmail.com  )
Tā nu šajā  jaunajā pasākumā, kur es skatījos informāciju par šo mēnesi izgaismojās pāris svarīgākās tēmas

Bailes, šausmas, skaistums, plašums ( gan kā iekšējās un ārējās enerģijas, plašums, kā arī, skaistums,kā enerģija, kas pavada mūs no dzimšanas, kā radošais instruments, kas nāk no sirds)

Tās ir šī mēneša tēmas, ar kurām mēs visi kā cilvēki saskarsimies, mācības, kuras visērtāk iziet tieši šajā periodā, visefektīvāk kopā ar planētu zeme sakārtot, ļaujot lai viņas atbalsta vilnis sniedz vajadzīgo palīdzību un iedvesmu. Ir jāsaprot, ka šī evolūcija, virzība un mērķi, ir ari pašai planētai, bet mēs kā planētas iemītnieki esam piekrituši šiem noteikumiem, kas ir "ierakstīti debesīs" ar to vien, ka jau esam šeit piedzimuši, tāpēc ir lietderīgi sekot līdzi tām aktuālajām enerģijām, kas ienāk katrā mēnesī, lai sagatavotu sevi un savu dzivi, lai mēs nejustos tā, ka būtu izmesti no laivas, jo pat tie, kas netic "enerģijām" iziet tās, reaģējot uz tām, izpaužot tās.

Gribējās ari teikt, ka tā ir laba iespēja negaidīt paradīzi, bet gan izveidot to savā katrā dienā, saprotot ka ir milzums iespēju, varbūtību, kas var attālināties un ari pievilkties atkarībā no ta, ko tu dari, kā tu to dari un kāpēc to dari, šīs mēneša enerģijas ir vērā ņemamas jo dod lielu enerģijas daudzumu , ko tu vari izmantot uz visām pusēm ieguldot sev vajadzīgā un svarīgā plūsmā, tikai izvēlies un dari, caur savām domām, darbiem, vārdiem un pats galvenais sajūtām!

Ar sveicieniem
Pavasara sirdī 
Ilze Līkuma

2 komentāri:

  1. Uzrakstīju garu komentāru, bet kaut kur pazuda. Ir jauki lasīt ka kādam ir tāpat kā man, neliecies vairs vientuļš. Paldies, ka dalaties ar pārdomām, man noder. Es nesen tieši domāju, ka publiskajā telpā ir tik daudz padomu un pamācību, bet patiesībā man noder vislabāk tieši citu cilvēku personiskā pieredze - kad lasu domas, tādas kā Jūsu, es redzu ka kāds cilvēks iet dzīvē kaut kam līdzīgam cauri - tas man dod apziņu, ka neesmu viena "jocīgā" un varu kaut ko sev iegūt tieši no šādas, unikāls, personiskas pieredzes.

    AtbildētDzēst