otrdiena, 2014. gada 5. augusts

Astrālais parazīts


Pamanīju, ka sociālos tīklos uzpeld tādi termini kā astrālais parazīts, tāpēc vēlējos paust savu skatījumu un novērojumu šajā sakarā, jo ticu, ka varbūt, ari kādam ir nepieciešams savādāks skatījums uz šo jautājumu. Ar astrālo parazītu šeit ir domātas būtnes, būtņu grupas, kas ir enerģētiskos līmeņos.
Iesākšu ar to, ka jā, smalkajos plānos ir tādas būtnes kā astrālie parazīti, to izcelsmes enerģijas šobrīd nav būtiskas, jo tāpat kā visas dzīvas būtnes arī viņiem ir savs plāns, sava virzība un savs svarīgums  visuma lielajā uzbūvē un funkcionēšanā, par ko es gan vairāk vēlos izskaidrot, lai mēs skaidrāk un varbūt no citas puses paskatītos uz šo jautājumu. Šīs būtnes  tad, kad apēd to enerģiju ko tu neizmanto un nelieto – pievelk tev bloķējumu un atkarību no ši bloķējuma, ļoti daudz cilvēki tieši tāpēc nespēj saprast, apzināties, rīkoties, darīt,  iziet no atkarības, bet ir jāsaprot, ka sākotnējais iemesls kapec tā notiek ir paša izvēle sevi nobloķēt – nedarot, neizmantojot, esot emocionāli un garīgi nodalīti no savas Dvēseles- ētikas, jūtu pamata plūsmām, novēršoties no sava Dvēseles uzdevuma, virzības.
Astrālie parazīti ir būtnes, kas izlieto to enerģiju, ko mēs paši  nelietojam, vai arī, palīdz mums iziet konkrētas nosacīti negatīvas mācības, kas pievelk atkarības, bailes ,slimības, trauksmi, protams, jūs teiksit, ka tad, jau viņi ir nosacīti negatīvas būtnes, bet es gan tam īsti nevēlos piekrist. Es uzskatu ka tīri cilvēcīgi vini ir  būtnes, kuras nav ērtas mums kā cilvēkiem, bet viņi ir tikai sekas, nevis cēlonis. Cēlonis ir mēs paši, mūsu darīšana vai nedarīšana, varēšana un nevarēšana, gribēšana un negribēšana. Katrs mēs atnākam ar konkrētu uzdevumu, enerģiju , plānu, kas mums ir jāpiepilda šajā dzīvē, bet kad mes izvēlamies no tā atteikties, baidoties, nedarot, izvairoties – mēs  neizmantojam enerģiju,  kuru ir  jāizmanto, tad mums piesaistās būtnes, gan parazītiskās, gan vampīriskās, kas pārtiek no šīs enerģijas, jā viņas pastiprina mūsu nedarīšanu un negribēšanu, bet arī tas ir izaicinājums, ja mēs patiesi ko vēlamies, saņemamies, nevis peldam pa straumi, mēs varam  tikt uz sava ceļa – enerģijas izmantošanas. Es gribēju lai mēs apzināmies, ka mūsu pašu emocijas, domas, enerģijas  pievelk vai atgrūž notikumus, enerģijas un arī būtnes, tad kad tas ir noticis mums var būt grūti atbrīvoties, no šīm būtnēm, ja  iekšējais pieprasījums turpina  pieprasīt – paust  līdzvērtīgas emocijas un rīcības formas. Tāpēc  jāsaprot, ka  nav jācīnās pret parazītiem, bet  gan ir jāsaprot, kāpēc  tieši tu šādus  pievelc savā dzīvē, kādā no aspektiem. Protams, ja šo parazītu ir daudz ir veselīgi lūgt savam sargeņģelim lai viņš  attīra no tiem , lai līdz tevī var atnākt informācija, kas ir tas, kas sevī jāmaina, lai vairs nepiesaistītu šīs būtnes savā dzīvē, bet jāatceras, ka visums ir taisnīgs un visu  nolīdzsvaro un tiklīdz tu atkal izvēlēsies nerīkoties un nedarīt  vai kā savādāk sevi saspiedīsi – tu  piesaistīsi šīs būtnes, kas apēdīs to , ko tu neizmanto, kā rezultātā tu vari  ievilkt un pievilkt savā dzīvē slimības, trūkumu un nevarēšanu.
Attīstot savu Dvēseles – inteliģenci, empātiju un sekojot savam Dvēseles ceļam ir iespēja  dabīgi atbrīvoties, ievirzot sevi  uz savu enerģiju izmantošanu priekš sevis, kā rezultāta atkrīt daudzi no parazītiem ,vampīriem, kas atņem enerģiju, protams,  ir iespēja ari savienot  gan attīrīšanos – fiziskā, enerģētiskā, gan arī  sekošana savam Dvēseles uzdevuma un mērķim, bet sākuma  jau vienmēr ir lēmums, ko darīt vai nedarīt!
Protams, šīm jautājumam ir daudz un dažādas nianses un veidi un formas kā atbrīvoties no ierobežojumiem  un kā iziet no tiem, bet  tas jau ir jāskatās individuāli un nav aprakstāmas vienā rakstā, kā jau iepriekš teicu svarīgi ir vēlēties un gribēt - pieņemt lēmumu, tad veidi un formas, kā to izdarīt vislabāk priekš tevis -atnāks.

Afirmācija iedvesmai


Es jau tagad atļauju lai mans sargeņģelis sniedz man vajadzīgos impulsus un enerģijas, lai man pietiek spēka, vēlmes un varēšanas sekot savam Dvēseles mērķim, uzdevumam.
Es jau tagad pieļauju, ka  man pietiek spēka izmantot savu iekšējo impulsu, kas nāk no manas Dvēseles, lai saņemtu sev vajadzīgo atbalstu un spēku, lai virzītu sevi uz savas enerģijas izmantošanu priekš sevis.
Es jau tagad pieņemu, ka es pārstāju vainot sevi un citus, savas enerģijas un iespēju neizmantošanā, tā vietā es sāku izmantot savu enerģiju, iespēju un spējas, piemērotā plašumā un dziļumā.
Es jau tagad pieļauju, ka mans sargeņģelis sniedz man vajadzīgos padomu un impulsus, tā lai es mācētu izmantot  to enerģiju, iespējas, spējas un varēšanas, kas man ir dotas tieši priekš šodienas, viegli un patiesi harmoniski, jau tagad.

Es jau tagad apzinos, ka mans sargeņģelis man palīdz un atbalsta manu realitāti un patieso tagadni un es spēju sadzirdēt viņa impulsus, sev saprotamā veidā un formā.


Ar prieku
Ilze Līkuma
www.smalkapasaule.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru