sestdiena, 2014. gada 11. oktobris

Trešā enerģija, šī mēneša - pārmaiņu enerģija, varbūtība, kas notika..


Atskatoties uz aizgājušo periodu, gribējās  parunāt ar jums par to, kādas pārmaiņas tas ir nesis visās mūsu dzīvēs. Īpaši gribējās atgādināt, ka mēs esam diezgan veiksmīgi izmainījuši notikumu plūdumu par labu mums un tām iespējām un enerģijām, kuras ir vairāk vērstas uz iekšējās un ārējās labklājības izpaušanu un atjaunošanu.
Mūsu pašu labklājība un kopējā, sociālā labklājība - tai ir dota iespēja, kuru mēs varam izmantot, ja vien pacentīsimies un nenoslinkosim, lai gribētu, vēlētos un darītu savas labklājības labā - privātās, garīgās, materiālās un sociālās labklājības, katrs savā vietā un savā veidā.
Trešā enerģija, par kuru es runāju, iepriekšējā enerģētiskajā mēneša praksē ir veiksmīgi pastrādājusi un ieņēmusi savu vietu arī politiskajā līmenī, sajūtu līmenī nāk informācija, ka pats notikums bija svarīgāks par iznākumu, tāpēc varat pieņemt, ka tie, kuri izvēlējās izmantot savu impulsu un sadarboties ar šo trešo,  jauno enerģiju ir piepildījuši savu vienošanās daļu, kura bija noslēgta, "tur augšā" un tas priecē. 
Beidzot, tiek ieviestas reālas pārmaiņas, kuras var mazināt ārējos draudus, bet galvenokārt arī  mūsu katra individuālos draudus,  jo esošā trešā enerģija ir absorbējoša, tā nomierina, aptur, parādā, izgaismo - interesanta kombinācija, ņemot vērā ka tās virzība nav klasiska- tā nenes pretī gaismai vai tumsai, tā piedāvā iespēju - radīt varbūtību savā dzīvē, lai sāktos personīgais un arī sabiedrības līmeņa uzplaukums.
Ar interesei gaidu nākamo enerģētisko mēneša praksi, arī es vēlos uzzināt no eņģeļiem, kāds būs šis mēnesi( man patīk to uzzināt kopā ar jums :)  ), jo kamēr vel izdzīvoju mainīgo enerģiju, kas ir šajā mēnesī, kas pieļauj to, ka  situācijas un notikumi spēj mainīties pa minūtēm - novedot mūs pie pašu bailēm, vai uzvarām, tas gan atkarīgs no katra personīgās ievirzes, nodoma un vēlmes. 
Šī mēneša enerģija mani iedvesmo, jo ar savu nepastāvību tā rada pārmaiņu prieku, bet protams, ja tu baidies no pārmaiņām, tā var radīt pamatīgu stresu, kas gan aizņem jau tā pārāk daudz vietas mūsu dzīvēs.. vai ne? Laiks to atbrīvot! Lai dzīvo Pārmaiņas,  jo tās ir DROŠAS pēc savas dziļākās būtības, maiņa, nomaiņa, pārmaiņa - tā ir virzība, kas nes līdzi visuma DOŠANU kura Tev ir JĀPAŅEM.

Lai droši ienāk pārmaiņas, kuras tu esi gatavs paņemt, ņemt, pieņemt! :)

Afirmācija iedvesmai..

Es jau tagad  pieņemu savas dzīves pārmaiņas
Es jau tagad  saprotu, izprotu un ļauju lai manas pārmaiņas ir man labas, piemērotas, ērtas un harmoniskas
Es jau tagad saprotu, ka  visas pārmaiņas ir visuma dāvana, ka no tām es saņemu īpaši sev sagatavotu iespēju un spēju to izmantot, labi, viegli un veselīgi sev
Es jau tagad pārstāju baidīties no viegluma, bet pieņem to, ka savu dzīves sastāvdaļu - viegli
Es jau tagad uzticos saviem sargeņģeļiem, pieļaujot, ka viņi organizē manas dzīves pārmaiņas, darot to piemērotā laikā, vietā, izpausmē, izpratnē, harmonijā, jau tagad manā tagadnē.
Es pieņemu ka mana pasaule ir man labvēlīga un laba - ar visām pārmaiņām tajā.


Ar sveicieniem 
Ilze Līkuma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru