otrdiena, 2015. gada 13. janvāris

Bērnība un tagadnes mirklis

Magnētiskā enerģija manī ir uzjundījusi atmiņas par bērnību, pārdomas, par tām sajūtām, jūtām un enerģijām, ko es tvēru un uztvēru tad, gan biju pavisam maza. Patiesībā, jo vairāk strādāju ar sevi apzināti, jo spēcīgāk atgriežas bērnības atmiņas, liekot man pašai apzināties un saprast sevi, jau no mazotnes, caur to veidojot nosacītus atskaites punktus, kurus varu izmantot lai apzinātos jau tagadnes enerģiju un notikumus, kas norit tagad - redzot jēgu un likumsakarību savām bērnības sajūtām.
Patiesi interesanti bija atcerēties to sajūtu, ka tas laiks, kurā dzīvoju nav īsti man piemērots, atceros, ka nevarēju saprast, kāpēc  apkārt valdīja tāda bezkrāsainība, kāpēc cilvēki bija tik "plakani" interesanti, ka nosacīti jau bērnībā es dzīvoju iedvesmojoties no tagadnes, jo tās krāsas, smaržas, notikumi, kas notiek tagadnē manā apziņā bija kā uzplaiksnījumi, bērnībā es to uztvēru kā izdomātu vietu, bet šobrīd apzinos, ka es ķēru nākotnes enerģijas un sajūtas, patiesībā, es no tām iedvesmojos.
Ir interesanti, jo pēc enerģijām šis gads ir tāds, kurā es būtu labprāt uzaugusi - tas ir  aktīvs, pilns ar bagātīgu enerģiju, iespējam, tas ir krāsains,  savā enerģiju izpausmē.
Šobrīd sajūtu bērnišķīgu prieka atblāzmu, tādu kā sajūtu skatījumu no pagātnes uz tagadnes enerģiju plūsmu, interesanti ir sajust tos atskaites punktus, kad apzinies, ka liktenis tevi ir aizvedis uz to pieturas punktu par kuru tu zināji, juti un domāji jau bērnībā, apzinoties, ka tās nebija iedomu pasaules, bet gan nākotnes -redzējumi, sajūtas un jūtas, kuras palīdzēja man uzaugt ar vienu "kāju" sajūtās, kas atstarojās no nākotnes.
Šādos brīžos nāk sajūtas, ka realitāte un tās robežas ir nosacītas, bet  tajā pašā laikā ļoti svarīgas, lai mēs varētu izdzīvot katru tagadnes mirkli , kā vienīgo un patieso unikalitāti.
Nākotnes unikalitātes ir kā iedvesma, caur kuru mēs zinām, ka varam sasniegt jebko, tikai savā plašumā, savā spektrā, savā bagātībā ( bagātības plašākā skatījumā).
Šajā laikā dzimušajiem bērniem ir patiesi  labs un dzidrs laiks, pasaule ir sākusi kļūt aktīvāka, tā piedāvā vairāk iespējas, enerģijas ir dažādas,  domas,  sajūtas un jūtas ir daudzveidīgas - iespēja izvēlēties un radīt sev veselīgo kombināciju ir daudz lielāka  nekā pirms gadiem četriem..
Šis ir labs laiks lai radītu bērnus, jo gultne ir auglīga, pati  bagātības enerģija jau ir atslēga katra auglīgumam, tikai ir jāpieņem savs auglīgums, sava bagātība -  iespēju, spēju, rīcības un jūtu bagātība.
Priekš manis šis bagātības ievirzes gads ir interesants, jo man ir interesanti saprast, kas tad ir mana bagātība, kā tā izpaužas, kā to izmantot un pielietot - nojaucot nevajadzīgās robežas un ilūzijas, par bagātību, kas traucē ieraudzīt tās garīgo, materiālo, jutu un apziņas plašumu.


Enerģiju iedvesmās esot
Ilze Līkuma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru