trešdiena, 2015. gada 28. janvāris

Karmiskā plūsma, Tu vari neaizsargāties, bet būt pasargāta


Enerģētiskais mēnesis iet pilnā sparā, sniedzot savus augļus, citu cilvēku muļķība palīdz atbrīvot lielu psihiskās, enerģētiskas un mentālas enerģijas daudzumu, nosacīti tā ir parādu atmaksa, mēs veiksmīgi varam un spējam samaksāt parādus, kuri līdz šim nav bijuši izpausti, karmiskie cilvēki spēj veiksmīgi nokārtot savus parādus, bet mēs, beidzot atļaujamies tos nokārtot, nebaidoties no tā, ka tas ir slikti vai nepareizi pēc savas būtības.
Man manā dzīvē vienmēr atnāk ļoti interesanti, spilgti piemēri, kuri var palīdzēt saprast, cik ļoti svarīgi  ir izpaust sevi, rīkoties, darīt, būt patiesai visās savās emocijās un darbībās.
Nesen domāju par pārmērīgu sargāšanos, pasargāšanos, kas man ir jo es vienmēr esmu jutusi enerģijas, cilvēkus, viņu emocijas, rīcības, likumsakarības, kas ir radījis vēlmi sevi pasargāt,  jo ir grūti staigāt bez ādas, robežas ir bijušas manas mācības, kuras arī šajā enerģētiskajā periodā  dod par sevi manīt pilnā apmērā.
Tā nu es izlēmu, ka vēlos un izvēlos, vairs patoloģiski un pārmērīgi neizsargāties, ka tas ir nogurdinoši, smagi un apnicīgi, ka tas traucē manai fiziskai realitātei, piesaistot fiziskos notikumus un izpausmes, kas man ir  par grūtu un neizpauž manu dabīgo, iedzimto vieglumu un radošumu.
Un bladāc, nākamā dienā jau jūtu, ka kāds man uzbrūk! Nodomāju "murgaini!"  uzzinu, ka tiešām cilvēks, ko pazīstu, kopš bērnības visu savu muļķību un žulti izgāž uz mani un manu darbu un nodarbošanos, kaut arī, es  nebiju devusi tam impulsu, tikai pārstājusi patoloģiski sargāties.
Tā nu es sāku analizēt, ka kaut kas tur nav pareizi, jo patoloģiski sargāties es vienalga negribu, patiesībā, es iepriekš uz šo cilvēku nereaģēju un pat pieļāvu viņa izgājienus, jo pa vidu tur nostājās kāds man svarīgs, manas ģimenes pārstāvis, bet arī tas šoreiz nelikās kā šķērslis, drīzāk kā motivācija, padomāt, ko nu darīt tālāk, jo es sapratu, ka nu ir pienācis punkts, ir dots galējais kairinātājs, kurš bez sekām nepaliks, pārāk svarīgi man ir apzināties, ko darīt ar savu dzīvi.
Sevi biju nolikusi situācijā, kad uzbrukt negribās, bet patoloģiski sargāties arī negribās, sanāk tāda - ne uz vienu , ne uz otru pusi situācija, bet kur ir jārisina un jāatrisina.
Pētot situāciju enerģētiski, sapratu, ka ne tikai šo, bet daudzas citas esmu pieļāvusi, jo esmu uzskatījusi, ka tas jau nekas nav, vai arī, ka tā jau tikai muļķi uzvedās, ka tam nav jāpievērš uzmanība un spēks, ka uz to nav jāreaģē, kas savukārt ir radījis  karmiskās enerģijas, notikumu sastrēgumu, jo  dabiski, arī neaizsargājoties visums tevi aizsargā, jebkura darbība izraisa pretdarbību, tā ir dabiska, veselīga un visuma higiēnas izraisīta plūsma, kas nav jāaptur, vai jāignorē, tai ir jāļauj plūst un darīt to, kas darāms.
Pateicoties ši mēneša saldajam, blīvajām enerģijām to var izdarīt jau tagad, ļaujot lai visums pilda savas dabiskās, veselīgās aizsargfunkcijas,  iekustinot karmiskās reakcijas un plūsmas, nav jau no kā baidīties, ja zini, ka neesi apzināti radījis nelietojamu ļaunumu, vai apzināti karmiski pārkāpis robežas, tā, kā es no ši aspekta nebaidījos ļauju enerģijai pūst, ir interesanti, jo ši enerģija ir ļoti liela un plaša, tā palīdz  Labklājības plūsmai iekustēties, tā tad, lai mēs būtu labklājībā mums ir jāļauj sev būt kustībā, jāļauj un jāpieļauj ka visums, atbalsta spēki, eņģeļi mūs aizsargā, bet mēs paši ļaujam sev būt un plūst.
Nav jāvēl labu vai sliktu - tiem, kas tev dara pāri, ir jāļauj, lai patiesā labklājība un visuma atbalsts visu saliek pa plauktiņiem, ņemot vērā tavu virzību, vai tā būtu Gaisma, Tumsa, Vienotība vai Haoss, ļauj visuma spēlei  atbrīvot tevi no pienākuma patoloģiski sargāties, bet atļauj sev būt pasargātai, savā neaizsargātībā.. gan Privātajā, gan Darba, gan Dzimtas līmenī!

Lai mums auglīgs šis laiks, katram savā auglībā!
Ilze Līkuma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru