trešdiena, 2015. gada 4. februāris

Materiālais un Garīgais plāns, mijiedarbība vārdā Dzīve.


Februāris ir sācies, kā jau iepriekš teicu, ka īstās gada enerģijas sāks nākt Februāra mēnesī, to var just, jo es skaidrāk sajūtu, kā sabiedrība tiek nodalīta un sadalīta, kā viņa izmisīgi meklē robežas, nosacījumus, rāmīšus un birkas, lai katrs stingri sajustu sevi savā vietā, savā laukā un kopēji uz to skatoties tas ir labi un pareizi, jo vislabākā vieta ir sava vieta, savs lauks, sava realitāte.
Tomēr interesanti ir ievērot, piefiksēt to, ka sabiedrība sevi tomēr grib nodalīt, sadalīt, arī nosacīti negatīvā ziņā, joprojām dzīvojot aizspriedumos par garīgumu, garīgo attīstību, materiālo plānu un tā mijiedarbību ar garīgo plānu. Ļoti spēcīgi to var izjust, tieši enerģētiski,  jo es atkal, man nezināmu iemeslu deļ (karma ir karma :) ), esmu radījusi savā dzīvē situāciju, kad tiek veidota provokācija (atkal?!) tie, kas mani zin un pazīst, saprot, ka es mīlu šo pasauli no visām pusēm, tai skaitā, es cenšos neizslēgt savu fizisko, materiālo dzīvi lai dzīvotu garīgo, bet gan, meklēju  kā parādīt citiem un protams arī sev, kā sadarboties ar šim abām pasaulēm, materiālo un garīgo, kā neiznīcināt vienu un otru - otra vārdā.
Tāpēc es rakstu šo blogu un vel savu hobija blogu par skaistumkopšanu, sievišķību, krāsām ( sieviskiba.blogspot.com ) enerģētiskā līmenī jūtu, kā šie divi blogi un to lasītāji bubinās ( īssavienojumi uzskatu sistēmās!) , jo sistēmu prāt notiek cīņa starp garīgo un materiālo plānu un tā sistēmām, kaut gan, es caur šiem blogiem vēlējos parādīt, ka viens neizslēdz otru, ka es varu komunicēt ar savu Es - Dvēseles enerģiju, bet arī priecāties par materiālās pasaules izpausmes instrumentiem, ka tie nepadara mani garīgi trulāku, ja es neizvēlos tāda kļūt.
Principā ir ticis radīts precedents, kas  paver iespēju daudziem citiem cilvēkiem pieņemt savu personību un tās plašumu, kas neizslēdz materiālo dzīvi, bet ļauj tai būt elastīgai, tāpat, kas neizslēdz garīgo dzīvi ,bet ļauj tai būt pielaidīgai. Tiek veidota unikāla elasticitāte, kur nav jācīnās, vai jāizslēdz vienam otrs, kad apzinies, ka gan garīgais plāns tiek piepildīts - ideju, mērķu, virzību, enerģiju, izpausmju, tai skaitā, apzināta darba ar sevi, caur meditācijām, afirmācijām un sava Es apzināšanu tu "baro" savu garīgumu, kas dabiski attīstās, atjaunojās un iznes tevi ka garīgu būtni.
Bet arī nenoliedzot materiālo pasauli tu "baro" savu materiālo plānu, ļaujot tam būt uzplaukumā, skaistumā, plašuma, izbaudot krāsas, garšas, pieskārienus, pasauli  un tās dzīves garšu kopumā, nebaidoties pazaudēt savu ES enerģiju, savu kodolu un spēku.
Šīs divas sistēmas, kas vienmēr ir tikušas pretstatītas un veidotas, kā klusie ienaidnieki, var kļūt par draugiem, jo viņi pēc savas būtības vienmēr tādi ir bijuši.Gluži tāpat kā cilvēka ķermenis, nevar darboties bez galvas (garīgums), tāpat tas nevar darboties arī bez pārējā ķermeņa ( materiālā pasaule).
Nē, tev nav jāizvēlas materiālisma vai garīguma galējas formas! Nu nav tas obligāti! Tāpat kā tava unikālā garīgā un materiālā kombinācija var būt dažādas intensitātes un mainīga, tā nepadara tevi par  patoloģiski garīgu vai materiālu ja vien tu tā pats nevēlēsies.
Protams, daudzi no mums ir auguši galēji materiālās vērtībās un iegūstot Garīguma impulsu iekrītam tajā, bet arī tas, ir līdzsvars, mēs caur to nolīdzsvarojam savu līdzšinējo šīs Garīgās platformas nelietošanu, bet tas neuzliek mums pienākumu aizmirst par Materiāli- Fizisko plānu. Viss prasa līdzsvaru! Visā darbojās došanas un ņemšanas plūsmas,  kas ļauj ieslēgties Radīšanai, doma veido matēriju, bet matērija izpauž domu, bet bez matērijas doma nespētu būt izpausta.
Tu vari ieņemt savā dzīvē  tādu vietu, kāda ir paredzēta Tev tā bus Tava vieta, ar Tavu unikalitāti, kas izpausta caur materiāli- fizisko un garīgo plānu, jo tas ir dabisks papildinājums, turpinājums, ko nevar patoloģiski atdalīt, jā tam ir robežas, bet visam ir robežas un tas ir labi - priekš tevis un manis, lai mūsu enerģiju lauki nepaliktu par dižo neko.
Starp-citu, diezgan svarīga loma ir egregoriem šajās sistēmās, lai mēs varētu tās pavaldīt, katrs sev dotā plašumā un nejusties, nebūt apdraudēts.

Iedvesmas afirmācija:
Es jau tagad pieļauju, ka es māku sadarboties ar savu materiāli - fizisko un garīgo plānu
Es jau tagad pieļauju manai patiesai unikalitātei izpausties gan materiālā, gan garīgā plānā
Es jau tagad atļauju, maniem sargeņģelim nodrošināt man veselīgu sadarbību ar manu garīgo un materiālo plānu
Es jau tagad pārstāju patoloģiski cīnīties un uzbrukt savam personīgajām materiāli- fiziskajam, garīgajam plānām, es to pieņemu sev veselīgā apziņas plašuma, līmenī un izpausmē.
Es jau tagad pārstāju uzbrukt sev labvēlīgiem egregoriem un atbalsta sistēmām, gan materiālajā, fiziskajā, garīgajā plānā un realitātē, labvēlīgi un harmoniski ar tiem sadarbojoties.
Es jau tagad ļauju sev dzīvot labvēlīgu un harmonisku dzīvi, kā cilvēks, kā Dvēsele, kā Dievišķa enerģija un izpausme, kas izpausta gan materiāli fiziskajā, gan Garīgajā plānā, līmenī, izpausmē un daru to labi un labvēlīgi sev.

Ilze Līkuma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru