piektdiena, 2015. gada 27. februāris

Sargeņģeļi, profesija un vingrinājums


Šobrīd ir tāda neizskaidrojami svinīga sajūta, mainās atskaites punkti, kaut kas nostabilizējas, bet kaut kas izjūk, sajūta, ka procesi visapkārt veido  jaunas unikalitātes un mijiedarbības. Parasti, kad ir šādi pieturas punkti, es vienmēr vēlos atcerēties par sadarbību ar sargeņģeliem un to īpašo vietu manā sirdī un dzīvē, arī darbā, ko ieņem sargeņģeļi un to atbalsts.
Principā, ja kādreiz es spurojos pretī, kad man visur kabināja klāt, akcentēja sadarbību ar eņģeļiem un to ko es no tiem uzzinu, tad šobrīd esmu sapratusi, ka tas ir bijis liels atgādinājums- kurš darbojās, es tiešām atzīstu, ka sadarbojos ar saviem un citu sargeņģeļiem, jā es pieņemu ka tas ir mans darbs šai inkarnācijai- cik tālu un ilgi, es to neskatos un nedomāju, ka vajadzētu skatīties.
Paldies visiem atgādinātājiem, īpaši tiem, kas ar saviem šausmīgajiem piemēriem lika man ķert pie sirds, kad redzēju spilgtus piemērus, kā nevajadzētu kultivēt ilūzijas par eņģeļiem, tas bija efektīvi - tiešām malači, savu  uzdoto pildāt labi ;)
Ziniet ir tāds skolas spīts, kad skaidri zini, kas tev būs jādara, ko tu dari un ka līdz tam būs jāiet ceļš , kas nav līdz šim bijis rozēm vien kaisīts, tad ieslēdzas šīs spīts, kas liek iet ceļu un mazliet čīkstēt par to, ka tāds jāiet, bet Sirds, Dvēsele un Apziņa liek turpināt.
Daudzi var nesaprast, par ko gan es iepriekš esmu čīkstējusi, ka tas taču ir forši, ka var sadarboties sazināties ar eņģeļiem, bet neviens jau nevar iekāpt "otra kurpēs" jebkurai sadarbībai ir blakusefekti, jebkurā darbā, kas ir kā darbs arī  šai inkarnācijai ir savi blakusefekti, manā profesijā mazāk redzami uz āru, bet diezgan labi jūtami iekšēji stāvokļi, ar kuriem ir jāmāk sadzīvot, jāmāk darīt šo darbu un nepazaudēt savu personību un savu Es enerģiju, savu centru.
Laiks skrien ātri, strādāju jau septīto, astoto gadu - kurš gan var izskaitīt ;))
Tiem kuriem tas nav darbs, bet drīzāk izklaide, hobijs, ir mazliet citi noteikumi, viņi īsti nekomunicē tik bieži ar citu cilvēku, frekvenču  un eņģeliskajām enerģijām, kuras katram ir savas starp-citu.. Tāpēc es nebūt nesaku, ka sadarboties ar saviem eņģeļiem kā nogurdina.. ja to dara  priekš sevis un ja tas nav darbs.
Visa pamatā ir kāds līdzsvars, kurš īsti nav atrunāts, bet tu to zini, cik daudz un kā vari but saskarsmē, cik daudz tev ir nepieciešama cita veida saskarsme utt.. tas ir tā mums visiem, katram savā darbā un nodarbošanās plūsmā, tad kad to ievērojam - ir harmoniski, nē, es nesaku ka nav  pārbaudījumu, tie ir, bet  tie ir saprotami, izpildāmi..
Kaut kādas lielās pārdomas,  svinīgs  ieraksts  dienasgrāmatā - tuvojās nākamais mēnesis, ar visām savām trakajām dienām, tas būs kaut kas īpašs, jo man atkal gribās taisīt sargeņģeļu  semināru -apmācību, katru gadu tas notiek savādāk, jo es nekopēju  iepriekš pasniegto, katrs seminārs ir unikāls un priekš tiem cilvēkiem, kas atnāk, jo katra sargeņģeļi ir unikāli, kas savukārt uzliek informatīvo varbūtību plašumu, kuru varu pateikt un nodot tieši šai konkrētai grupai. Interesanti, ka šogad nāk klāt Spēka un Mīlestības eņģeļi, kā atsevišķa sadarbības pozīcija, kuru ir verts apspriest arī sargeņģeļu sakarā.

No pagājušā gada semināra vēlējos padalīties ar vingrinājumu, lai arī Jums ir interesanti ielūkoties sadarbībā ar savu eņģelīti, sadarbībā ar savu dzīves uzdevumu :)

Sargeņģelis un tā atbalsts, lai atjaunotu iekšējo un ārējo līdzsvaru.

Vizualizē, ka tu atrodies brīvā, plašā laukā, vietā, kur tev ir komfortabli, patīkami un kur tu visvairāk jūties centrēts uz sevi, savām emocijām, savu Es un enerģiju, šī vieta var būt iedomāta, vai reāla, galvenais koncentrējies uz savām sajūtām. Sajūti kā šajā vietā atrodas ari tavs sargeņģelis, viņš tev sniedz lielu sarkanu balonu – bumbu, kura  tev ir jāpiepūš un jāpadara tik liela un plaša lai tā pārsprāgtu  un atbrīvotu visu tur uzkrāto enerģiju. Šī bumba ko tu pūt ir tavs fiziskais spēks, pirmatnējais spēks, kuru tu biji iekļāvusi stresa apvalkā, tāpēc pūt šo balonu līdz tas jautri, spoži un brīvi pārsprāgst izkaisot sājā vietā kur tu atrodies, mazas, brīvas, bet maigas sārtas enerģiju daļiņas kuras uzsūcās caur tavu ādu, caur taviem laukiem un plūsmām visā tavā ķermenī, kurš  paliek viegls un brīvs, aprūpēts un mīlēts.
Tavs sargeņģelis sniedz tev daudzkrāsainu ziedu – aplūko to un ļauj tam intuitīvi  uzplaukt tajā līmenī un izpausmē kur tev visvairāk ir nepieciešams atjaunot līdzsvaru, nebaidies, ja tev to gribās ielikt vairākos līmeņos uzreiz,  jo tas ir iespējams. Vizualizē kā šis zieds uzplaukst un atbrīvojās  piemērota enerģija, kas daudzkrāsainā mirdzumā iekļauj tavu lauku, kur tu esi un atrodies.

Sajūti kā tavs sargeņģelis aicina tev ielūkoties viņa plaukstās- tur  ir spožs mirdzums,  aplūko un sajūti, kā tu jūties pret šo brīnumu, kādas ir tavas sajūtas un jūtas – jo tas ir tavas tagadnes dzīves uzdevums, kuru viņš piedāvā izmantot un izpildīt jau tagad, šajā tagadnes mirklī, atgūstot visu vajadzīgo atbalstu. Pieņem šo brīnumu, izsaki nodomu :”Es jau tagad, savā patiesā tagadnē, aktivēju un pieņemu savu patiesās tagadnes dzīves uzdevumu, kuru jau šobrīd, atļauju sev piepildīt, esot savā tagadnē viegli un ērti, ar sava sargeņģeļa atbalstu un aprūpēšanu, es ļauju, lai šīs aprūpēšana ir man piemērotā veidā un formā,  izpausmē, rīcībā, veselīgā kvalitātē priekš manis,  jau šobrīd. Es pieņemu visa veida atbalstu no sava sargeņģeļa lai es varētu izmantot to enerģiju un savas kvalitātes, kuras man ir dotas tieši priekš šīs šodienas patiesās tagadnes dzīves uzdevuma piepildes, tā kā man tas ir vajadzīgi un piemēroti. Es atļauju  lai mani sargeņģeļi veic harmonisku līdzsvarošanu, sakārtošanu, harmonizēšanu, tieši tā, kā man tas ir vajadzīgs un veselīgi, priekš šis manas patiesās tagadnes un plūsmas, nodrošinot man visu vajadzīgo, nepieciešamo atbalstu, gan no zemes, gan no visuma, cilvēkiem un pasaules, jau šobrīd.”


Lai mīļi..
Ilze Līkuma 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru