piektdiena, 2015. gada 20. marts

Kas man "izlīda" aptumsumā

Kaut kā šodien, laikam uz aptumsuma pamata - pa galvu grozās dažādas domas, par darbu un nodarbošanos, par profesiju, par redzējumiem kopumā. Visu šo gadu laikā ir nācies skatīties informāciju par daudz ko, bet veidi un formas, kā nāk atbildes mēdz būt pavisam atšķirīgi konkrēti par katru cilvēku un situāciju.Bieži vien šo gadu laikā, es esmu besījusies, kāpēc mēģinu tik atbildīgi un godīgi pieiet šiem redzējumiem, jo tas man mēdz traucēt redzējumu tulkošanā. Es teorētiski apzinos, ka nekam šajā dzīvē nav 100% garants, bet mans godīgums mani dzen tizlā( priekš manis) perfekcionisnā.
 Bieži vien es esmu aizdomājusies, par to, kāpēc kad persona ir klātienē un jautā par otru personu, man rāda tieši tikai to, kas ir jāzina šai klātienes personai, šajā situācijā, šajā  laika nogrieznī, bieži vien mani tas mulsina, jo es zinu, ka pēc kāda perioda ši persona var mainīties un mainīsies arī viņa attiecības ar  to otro vai treso pusi, par kuru viņa jautā.
Viens no smagākiem jautājumiem ir arī mirušie cilvēki, atzīšos, ka skatoties uz dažu cilvēku likteņiem rodas sajūta, ka vainu viņi drīz nomirs, vai arī tie, par kuriem viņi jautā ir miruši, tad nu nākas pacensties sajust, vai šis notikums ir noticis tagadne, vai notiks tuvā nākotnē, jo no kosmiskās enerģijas skatoties šie punkti ir tik tuvu viens otram, ja ir runa par piecu gadu intervālu...
Tāpat kā mani mulsina sajūtas, ka starp cilvēkiem ir lielas sienas, ka no vienas puses var plūst viena konkrēta attieksme, enerģija, bet saskaroties ar šo karmisko sienu, nogriezni tā pārveidojās un tad, kad otra puse jau caur savu apziņas līmeni skatās uz šim attiecībām, vai pat nākas konsultēt otru pusi, aina mainās  un cilvēks ar kuru iepriekš kontaktēju, caur šīs personas dzīves prizmu dod pilnīgi citu nozīmi un enerģiju.
Ir tāda savāda un interesanta sajūta, ka divi dažādi dzīves ceļi sastopas un arī mācības katram ir savas,  tas ir ļoti interesanti, kad viens cilvēks  - desmit cilvēkiem var būt pilnīgi citas enerģijas nesējs, jo tas, kādu enerģiju šis cilvēks sniedz viņu dzīvēs ir atkarīgs no šo desmit cilvēku dzīves līnijām, līmeņiem, apzināšanās pakāpes.
Laika gaitā saprotu, ka sadarbība starp cilvēkiem ir sarežģīta pēc savas konstrukcijas, ka tās apzināšanās un pat izpaušana ir atkarīga gan no mūsu paredzētas sadarbības ( ja tāda ir paredzēta šai dzīvei) gan cilvēka vēlmes izprast, gan visuma stāvokļa tajā mirklī.
Es apzinos, ka mans darbs ir ļoti daudzslāņains un caur to priekš manis tiek dota liela iespēja attīstīt savas spējas un iespējas, laikam visgrūtākais man manā darbā ir sajūta, ka gribi iegūt informāciju un palīdzēt, bet gadās tādi mirkļi , kad lai ari no kuras puses netvertu informāciju tas nenāk, jo ir robežas, kuras es ar savu gribu nevaru pārvarēt, jo tās nav manis radītas.. Iepriekšējā dziedniecības pieredze, reiki pieredze šādos brīžos liek gribēt palīdzēt, bet es  zinu, ka visums caur šo man māca svarīgu mācību - ne vienmēr no tavas gribēšanas vai negribēšanas ir atkarīgs tava darba rezultāts.. patiesībā es ceru, ka to iemācīšos drīz,  lai tik ļoti neieliktos katrā situācijā, cilvēkā, enerģijā.. Tas ir tas ko es mācos, kas šajā aptumsumā izlīda ārā no manis, tā "ēnas puse" - kā patoloģiska vēlme sniegt atbildi, pārvarot šķēršļus, kuri nav man radīti.
Patiesībā, šo visu rakstot es apzinājos, kā veidojās manis mācīšana caur darba līmeni..jo tad, kad pārmērīgi cenšos palīdzēt visu perfekti ieraudzīt, palīdzēt saprast un izprast - mani noceļ no trases, vai ar saaukstēšanos, vai vienkārši jūtos pastrādājusies un taisu darba pauzi...

Nu ko, paldies aptumsuma enerģija! ;)

Ilze Līkuma

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru