sestdiena, 2017. gada 18. februāris

Kas virza tavu dzīvi? Pārdomas par dzīvi un esību.

Kur es esmu un kas es esmu?

Atceros, pirms daudziem gadiem, pavisam jaunā vecumā, man tikko bija palikuši 17 gadi ( ahh saulainie pusaudža gadi) toreiz manā dzīvē bija kāds draugs, kura māte bija mācījusies reiki, medicīnu, bet tajā pašā laikā strādāja kāda nesaprotamā nozarē, kas nebija ne viens ne otrs, atceros, kā pieķeru sevi pie domas par to cik tas ir savādi. Tomēr, gadiem ritot es sapratu, ka tā nav neizlēmība, kas virza viņas dzīvi- drīzāk tas ir spēcīgs fokuss savā ģenētiskajā ( enerģētiskajā) unikalitātē.
Nu ko,  man ir trīsdesmit trīs gadi un es esmu mācījusies medicīnu, esmu reiki skolotāja, bet esmu apguvusi arī vizāžu un rakstu skaistuma blogu - opā, ne? Vai tas nav jautri, cik "karma" ir daudzkrāsaina un interesanta kopumā. Sajūta, ka mana karma,  mana esība, personība un augstākā būtībā grib izbaudīt dažādus kontrastus, izbaudīt robežas un to regulāru pārkāpšanu.
Odziņa ir tajā, ka tieši žonglējot kaut kur uz saprāta un esības robežas, fontanējot ar savdabīgu personības starojumu atskārti, ka iestājās savdabīgs miers - pievēršanās sev tieši brīžos, kad aizņem dzīves telpu ar dažādu kņadu. Tā sajūta un sajūtu kopums, kas liek izbaudīt nefokusēti cilvēcīgi, bet pārcilvēcīgi fokusēto plūsmu uz visu esošo, liekot izprast un sajust visa lielo nozīmību dzīvē, bet tikpat lielu niecību.
Centrs viennozīmīgi  ir nemainīgs, tas tikai mijiedarbojās - viss ir dziļākajā mainībā, ja neskaita, ka brīžiem piemirstās fiziskais lauks, jo diemžēl tas bieži nav tik svarīgs, kā viņam vajadzētu būt, tomēr, es ceru, ka ar laiku arī to iesaistīšu šajā plūstošajā bezgalībā, kur rotaļājoties ar kontrastiem ieraugu kādas jaunas šķautnes savā personībā.
Ziniet, kā tas ir .. Tu skaties savā personībā un meklē jaunu pašizpausmi, sajūtu, emociju, domu, esības kopumu, kas liks tev ieraudzīt sevi jaunā gaismā, lai varētu sevi pētīt, saprast, izanalizēt un palaist kopējā esības plūdumā.
Šādos brīžos aizdomājos, ka mēs cilvēki  tomēr esam iedalīti grupās, iespējams, tās ir ģenētiskas ( enerģētiskas) grupas, kuras liek mums tiekties uz sava potenciāla apgūšanu ( evolūciju) saskaņā ar savu unikalitāšu ( meistarību) kopumu. Sajūta, ka iedzimtās kvalitātes ir mūsu dzinējspēks, evolūcija notiek tā vai tā, neskatoties uz mūsu vēlmi piedalīties vai izstāties no tās spēles.
Vai esi aizdomājies, kāda ir tava ģenētiskā unikalitāte? Vai tu esi Pētnieks/Skolotājs, kā es? Vai gluži otrādāk Grāvējs/ Iedvesmotājs vai varbūt tava loma vel  nedefinēta, ierāmēta un apzināta?
Kas virza Tevi un Tavu dzīvi?
Bauda, naids, prieks, ziņkārība..?

Ilze Līkuma


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru